In welke conditie zijn de aangeboden producten?
Onze vintage artikelen zijn minimaal 20 jaar oud en kunnen daarom gebruikssporen bevatten. Dat is vaak ook de charme van de producten. We vermelden bij elk artikel in de beschrijving wat de conditie is en fotograferen zo goed mogelijk vanuit verschillende hoeken om je een goede weergave te geven van het product.


Je kunt natuurlijk altijd aanvullende informatie over een item opvragen als je vragen hebt over de conditie. We controleren alles zorgvuldig want we willen natuurlijk dat je blij en tevreden bent met je aankoop!

 

Waarom zijn de verzendkosten hoog?
Wij versturen de pakketten altijd inclusief een verzekering. Uw bestelling wordt altijd zorgvuldig ingepakt maar het kan helaas gebeuren dat het pakket beschadigd raakt tijdens het verzendproces. Daarom versturen wij de gekochte artikelen met een goede verzekering.

 

Ik ben niet tevreden over het geleverde product, mag ik het terug sturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Lees hier meer informatie over uw rechten en de voorwaarden. Gepersonaliseerde producten die u via deze webwinkel koopt  worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief

 

Mijn product is beschadigd aangekomen. Kan ik geld terugkrijgen?
U komt in aanmerking voor restitutie indien de schade op de juiste manier aan ons gemeld wordt.

Laat zo snel mogelijk (binnen 48 uur) aan ons weten dat je het pakket beschadigd hebt ontvangen. Bewaar de beschadigde artikelen, de verzenddoos en het verpakkingsmateriaal tot de schademelding helemaal is verwerkt.

 

*Wat zijn de voorwaarden voor restitutie bij schade?

Wij vragen je de volgende gegevens per e-mail te versturen naar info@heikenshabitat.eu :

• foto van de gehele omvang waarbij het pakketlabel
zichtbaar is
• foto van een geopend pakket waarbij de inhoud en de
opvulling in het pakket duidelijk zichtbaar zijn
• foto's van alle typen opvullingen
• foto van de gehele omvang van het product
• detailfoto/close-up van de concrete schade van het artikel
• schadeformulier van je eigen postkantoor, ingevuld en
ondertekend door jouzelf en de medewerker van je
postkantoor.

De foto’s en het schadeformulier hebben wij altijd nodig voor de verdere verwerking. Zonder deze gegevens kunnen wij geen claim indienen.

 

Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat moet ik doen?
Je dient een niet ontvangen pakket met bestemming in Nederland en de Europese Unie binnen 20 kalenderdagen na de laatste update van de Track & Trace code aan te melden via ons contactformulier. Wanneer niet binnen de gestelde termijn melding wordt gedaan van een vermoedelijk vermist pakket, kunnen wij niet overgaan tot vergoeding.